June 17, 2010

Die Die Die.

"dut , i dah dgn amoy blk ."

OHEMGEE! Can I die? Now? YEAAHH. I really mean it, NOW! First, cakap 'my love towards you is getting torn' then I was like takkan lah mcm tu je? I rasa that dia still syg ex dia. But he make me trust him that he loves me and malas nak couple dah. And you know what? I trusted him! How fool am I right? Then dah tak contact, tiba tiba text and gaduh then baik balik and I mcm nak let him go and just jadi kawan je and I did but I admit that I still love him. Then dah tak contact, hilang macam tu je. Tadi online and dia couple balik dengan ex dia, Amoy. Kata dah tak sayang dia, dia tu pernah buat you menderita gilaaa lah apalah. But in the end, you left me and bagi excuses ntah hape hape, and pergi dekat dia balik. Kan senang kalau I tanya dulu that you nak Amoy balik or tak, you cakap je YA! susah?

Oh lupa, you're a jerk. Hell LOSER! Coward, chicken -.-

- DIE

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home