December 10, 2009

Wehhh babi, kau tak puas hati lagi ke dengan aku doh? Kalau tak, face to face lahh. ni tak, kau nak hasut hasut semua bestie aku untuk delete aku, FUCK lahhh. cukup lah aku kenal kau dulu, macam ANGEL tauuu. lepas apa kau dah buat dekat ex kau, kau kikis duit dia, kau tak kasi dia kawan dengan aku, then kau main tinggalkan dia sebab kau ada lelaki lain. then kawan aku dgn bf dia break pun sebab kau dengan M, lepas tuu aku tanya kau kenapa kau buat semua nii? kau start lah menangis nangis minta maaf cakap kau tak buat semua ni and kau asyik salahkan ex kau jee! aku dah maafkan kau and aku dah nak aggp kau mcm bestie aku balik, now kau hasut pula sorang budak yang baru jee baik dengan aku, kau suruh dia delete aku, stop contact aku semua. pahal dohhh?!! sumpah oh aku bengang gila dengan kau, aku dah tak tahu lah nak buat apa. now aku nak tengok sampai mana game kau, sampai tahap mana kau boleh buat aku menderita, nanti kau tengok jelah siapa yang buat GAME OVER, babiii -.-

Thank god, NABEL and ARSH adaa. i ym dengan Nabel, menangis nangis woaahhhh :'( thanks guys for being there when i'm down. ILY guys! sumpah dohh, sekarang tengah blogging ni pun menangis je, tak boleh stop kott. SHIT SHIT SHIT! aku dah lah takda mood, lagi kau buat aku macam nii.

to S; well, i hope you dpt solvekan problems you dengan R. i dengan others, cuma buat apa yang patut untuk tolong you, kitorang kesian dekat you tapii apa gunanya i bgtahu semua benda tu sedangkan you lagi percaya R dari kitorang en, so its okay lah. i hope you happy dengan R and you dengar jelah ckp D okay? i takda niat nak avoid dari you, but for now, better you dengar apa yang D ckp. 'Stop contact i and delete Sara' FUCK ahhhh! grrr, its up to you babe. its yr life, you're the only one that have the rights to make yr decision. thanks S for being my friend, eventhough sekejap jee. byebye, do take care and love yaaa babyy.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home